سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه دانش انسان افزون شود، بر ادبش افزوده و بیم وی از پرودگارش، دوچندان شود . [امام علی علیه السلام]
بچه های سامان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 2
  • مجموع بازدیدها: 71662
    » درباره من
    بچه های سامان
    مدیر وبلاگ : کامران[103]
    نویسندگان وبلاگ :
    معمار (@)[70]

    منتظری (@)[0]



    » پیوندهای روزانه
    پویش برق [12]
    سایت سامان انرژی [34]
    دفتر موج [34]
    شهرداری تهران [7]
    سازمان انرژی های نو [4]
    شرکت بهینه سازی مصرف سوخت [7]
    شرکت ملی گاز ایران [3]
    شرکت توانیر [5]
    سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی [5]
    سازمان تحقیقات نیرو [3]
    [آرشیو(10)]


    » آرشیو مطالب
    آموزش
    مدیریت
    دانستنیها و اطلاعات عمومی
    اخبار
    درباره صنایع
    فال و طالع بینی
    علم و فناوری
    عکس
    بهداشت و سلامت
    اجتماعی

    » لوگوی وبلاگ


    » لینک دوستان


    » صفحات اختصاصی

    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو

    :: خبرنامه وبلاگ ::

     

    » طراح قالب
    »» بوتیک شیطان پلمپ شد
    محبوبه 22 ساله اصفهانی که به همراه مادرش برای پیگیری شکایت خود از صاحب تریکو فروشی به کلانتری آمده بود این طور صحبت‌هایش را ادامه داد: اواسط تیرماه سال جاری بود که برای خرید لباس ورزشی به یک بوتیک تریکو فروشی در یکی از خیابان‌های اصفهان رفتم. در آن ساعت بوتیک خلوت بود و من اولین مشتری بوتیک بودم.بعد از خرید مرد فروشنده باب صحبت را بامن باز کرد و با جملات فریبنده گفت که قصد ازدواج دارد و به دنبال همسری دلخواه برای خود می‌گردد و از من خواست تا برای آشنایی بیشتر در بیرون همدیگر را ببینیم من هم قبول کردم و پس از این‌که چندین بار همدیگر را در بیرون ملاقات کردیم مرا به منزلش دعوت کرد.



    دفعه اول که به منزلش رفتم رفتارش بسیار منطقی و مودبانه و همراه با احترام بود و هیچ حرکت ناشایستی از او ندیدم. از او در مورد خانواده اش سوال کردم و او در جواب گفت:پدر و مادرم مدتی است که با هم اختلاف داشتند به همین جهت مادرم خانه را ترک کرده و در منزل خواهرم زندگی می‌کند، پدرم هم یک بنگاه معاملات اتومبیل دارد و شبها دیر وقت به منزل می‌آید.

    رفتار بسیار مودبانه و محترمانه این مرد باعث شد تا من فریفته او شده و یک بار دیگر به منزلش بروم اما این بار دیگر رفتارش با من محترمانه نبود و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، وقتی می‌خواستم منزلش را ترک کنم او فیلمی را به من نشان داد و گفت می‌خواهد باز هم بامن ارتباط داشته باشد و اگر خواسته اش را برآورده نکنم فیلم مرا پخش خواهد کرد.

    آن موقع بود که فهمیدم ناخواسته در دام مرد شیطان صفتی افتاده ام که با این حیله و نیرنگ دختران جوان را فریفته و از آنان سواستفاده می‌کند.

    ناراحت و آشفته به منزل رفتم و تمام ماجرا را برای مادرم تعریف کردم، مادرم هم برای این‌که او را در جریان این ارتباط پنهانی نگذاشته بودم مرا سرزنش کرد و به همراه او برای شکایت خود از این مرد به کلانتری آمدم.

    با اظهارات شاکی با هماهنگی مقام قضایی «محمد» 24 ساله صاحب بوتیک تریکو فروشی دستگیر و در بازرسی از منزلش بیش از 20 مورد فیلم از روابطش با دختران جوان کشف و ضبط شد.

    اعتراف متهم

    در تحقیقات صورت گرفته از متهم وی به بیش از 50 مورد ارتباط نامشروع با دختران جوان اقرار کرده و عنوان کرد: به علت اختلاف پدر و مادرش با یکدیگر و فقدان محبت از طرف آنان درسش را در مقطع سیکل رها کرده و در یک بوتیک تریکو فروشی که پدرش برایش تهیه کرده مشغول بکار شده است.

    وی گفت: یک بار با یک دختر جوانی که به بوتیک آمده بود با جملات فریبنده او را اغفال کرده و با او ارتباط برقرار کردم و با فیلمی که از او تهیه کرده بودم وادارش کردم تا چند بار دیگر با من ارتباط برقرار کند.

    متهم ادامه می‌دهد: این کار را ادامه دادم و هر بار بعد از چند مرتبه برقراری ارتباط نامشروع او را رها کرده و به دنبال مورد دیگری می‌رفتم و اطمینان داشتم که چون من از آنان فیلم دارم هیچ یک از آنها از من شکایت نخواهند کرد. اما بالاخره کسی پیدا شد تا مرا لو دهد و در کمال غافلگیری به چنگال عدالت افتادم.

    سرهنگ محسن عقیلی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان نیز با بیان این‌که هم اکنون این متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل و براساس قرار موقت روانه زندان شده است، گفت: متاسفانه بسیاری از کسانی که توسط این فرد مورد سو استفاده قرار گرفته‌اند به دلیل ترس از آبروی خود از وی شکایت نکرده‌اند.

    وی افزود: عدم شکایت از چنین افرادی باعث جرات دادن به آنها و ادامه دادن به اغفال افراد بسیاری می‌شود.

    عقیلی از تمامی افرادی که مورد سواستفاده متهم قرار گرفته‌اند خواست تا برای تنظیم شکایت خود از او به کلانتری 13 این فرماندهی مراجعه کنند تا متهم با مجازات سخت‌تری مواجه شده و درس عبرتی باشد برای کسانی که قصد چنین اعمالی را در جامعه دارند.

    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » کامران ( چهارشنبه 89/6/17 :: ساعت 2:51 عصر )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    میوه بخوریم یا آبمیوه؟
    دعا در سلامت فرد و جامعه نقش دارد
    صاف کردن مو بیخطر نیست
    این 6 مشکل دهانی را جدی بگیرید
    بوتیک شیطان پلمپ شد
    استفاده دراویش از زنان برای تبلیغ!
    مردی که به خواب همه انسانها از ایران گرفته تا امریکا آمده است!!
    گذاری بر موزه خانگی استاد مجدالخطاط
    [عناوین آرشیوشده]